Je gaat terug naar het jaar 1963, een paar uur na de moord op John F. Kennedy, voormalig president van de Verenigde Staten. Als vice-president probeer je samen met je team te ontsnappen uit de Panic Room, gelegen in Het Witte Huis.
Londen 1999, in enkele maanden tijd vinden een reeks gruwelijke moorden plaats. Er loopt een onderzoek naar commissaris Cunningham die op mysterieuze wijze is verdwenen. Samen met je team probeer je erachter te komen wat er hem is gebeurd.
1925. De Industriële Revolutie is aan de gang. De wereld verandert en de elektriciteit dringt zich op in de huizen. Nicola Tesla en Thomas Edison zijn al jaren rivalen en verdedigen elk hun idee over elektriciteit. Edison probeert de plannen van het geheime project van Tesla te pakken te krijgen. Hij rekruteerde een team van spionnen, waar jij deel van uitmaakt; infiltreer in het verborgen atelier en steel de plannen. Tesla heeft een zeer mysterieus atelier gebouwd, een atelier op maat van zijn genialiteit, waar hij rustig aan zijn meest ambitieuze projecten kan werken. Zijn ultieme project, zijn "Machine", geeft je slechts een uur de tijd om de geheimen ervan te doorbreken alvorens te exploderen en alles te vernietigen. Zal jij hierin slagen?
In Frankrijk werd de grote meester van de Tempeliers in het midden van de middeleeuwen onterecht gevangen genomen in een kerker van Castelnau. Alleen jullie, ridders, kunnen hem bevrijden. Jullie hebben een voordeel, een bewaker is corrupt en kan jullie helpen. Je hebt maar een uur om je leider te bevrijden en de orde van de Tempeliers te redden. Zul je het aankunnen? Het Fort is niet toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit en wordt niet aangeraden voor zwangere vrouwen.
Ontspanningsruimte
Parking
Vergaderruimte
Drinkgelegenheid