TELEFOON
+32 472 47 60 47
E-MAIL
info@escapegameover.be
WEBSITE
Bezoek website
De tijd voor de grootste overval aller tijden is aangebroken, dus doe je maskers en overalls aan en laat zien waartoe je in staat bent. Het plan is grondig ontworpen en het geld wacht op je, maar wanneer de deuren van de Munt eenmaal gesloten zijn, wordt je team als nooit van tevoren getest. Kun je verenigd blijven met je teamleden onder verstikkende druk en moeilijke keuzes maken , of zul je breken en je tegen elkaar keren? Het plan van de Profesor is al in de praktijk gebracht
Ons verhaal draait om jullie, een groep kinderen. Jullie zijn echt gek op circusvoorstellingen. Helaas is gisteravond een van je groepsgenoten ontvoerd. Bij het zoeken naar bewijs, vond je een knip van een ticket, van een circus waar je nog nooit van had gehoord. “Circus Wanderlust, 1940”. Zonder erover na te denken, besloot je je vriend te zoeken op de plaats waar dit circus zich bevond. Hoewel je erin geslaagd bent binnen te geraken, besef je dat je gevangen zit in een vervloekt circus. Schaduwen en donkere figuren verschijnen op de muren en sluipen tussen de rode en witte strepen. Ik weet niet hoe, maar je moet snel zijn en een manier vinden om weg te komen voordat de clown terugkomt.
Je voornemen om de legende van Dracula te onderzoeken heeft je naar het bergachtige Bran in Transsylvanië geleid waar het kasteel van Heer Vlad Tepes stond. Hier duren de nachten langer en liggen de wezens van de nacht op de loer in de schaduwen, die snel groter worden bij het opkomen van de maan... Jij en je team zijn overweldigd door de roes die je krijgt van het verkennen van de bossen rond Dracula's Kasteel.... En dan word je wakker in een kerkercel... net als iedereen die het eerder probeerde, word je door hem gevangen gehouden. Nu moet je snel zijn, en alle hulp zien te krijgen van binnenuit die maar mogelijk is. Zoek naar tekens van Dracula's vorige slachtoffers en vind je weg uit dit kasteel voordat het te laat is. Zijn terugkeer zal jullie einde betekenen...
Jullie zijn de meest ervaren "onderzoekers van het bovennatuurlijke". Je team werd benaderd door een mysterieuze man die je een enorme som geld bood, om een bepaald herenhuis binnen te dringen en te zoeken naar een krachtig oud artefact. Hij vermeed vakkundig om je te informeren over alle vorige onderzoekers die hij had ingehuurd, en die nooit terugkwamen...
Is dit een droom? Ben je wakker? Niemand kan het zeggen.... Eén ding is zeker: Je bent in een andere wereld, vol met magische wonderen. Je bent in Wonderland! Sommige dingen zijn hier zo verleidelijk, dat je weet dat als je hier veel tijd doorbrengt, je kansen om te ontsnappen zullen verdwijnen. Je hebt geen tijd om te onderzoeken of dit een sprookje is of de werkelijkheid, je moet je haasten, in de voetsporen van Alice treden, ongemerkt door het kasteel van de Hartenkoningin gaan en een manier vinden om terug te keren naar de echte wereld.
De Duistere is ontwaakt. Alleen de kracht van de Steen der Wijzen, verborgen in een geheime kamer vol gevaarlijke magie en betoveringen, kan een einde maken aan zijn terreurbewind. Jij en je team van tovenaars en heksen moeten de Steen terugvinden en de opkomende duisternis verslaan, of alles zal verloren gaan. Haast je, want je hebt niet veel tijd.
Ontspanningsruimte
Parking
Vergaderruimte
Drinkgelegenheid